יום שני, 21 ביולי 2008

מדריך להכנת צמיד לרגל (או ליד)

זהו, התעוררתי קצת באיחור, והקיץ כבר פה מזמן. מסיבות, בתי קפה בשעות השקיעה, פאבים, טניס, המון חברים, בנות, וכל דבר טוב שיכולתי לחשוב עליו (חוץ מהעובדה שאין שלג !! סעמק ) וכמובן יש את הים ! ומי לא היה רוצה ללכת לים עם צמיד רגל מגניב ?
אוקיי אז אם המשכנו לפסקה הזאת זה אומר שאנחנו בעניינים .. להכין צמיד ? עלויות מזעריות ושעות של כיף בעת היצירה.. הצמיד שהכנתי הוא מעט מורכב (לפחות בשבילי) .



בא לכם כזה לעצמכם ?

המתכון :

מצרכים
3 רצועות עור באורך 25 ס"מ כ"א.
2 חיבורים לסוגר
2 טבעות קטנות
1 סוגר
חופן צדפים, או מה שבא לכם..
משהו שיתקע את הצדפים על הצמיד, במקרה שלי חתיכות ברזל קטנות, אפשר לקחת מכל מהדק דפים משרדי ולכופף..

עלות כוללת : 4.5 ש"ח

פלייר וקטאר יכולים לעזור לכם להכין את הטבעות הקטנות שיתפסו את הצדפים , אני גם הגדלתי והלחמתי את אותן טבעות על מנת שיהיו סגורות לגמרי, עם זאת אני לא חושב שזה הכרחי..





אופן ההכנה

1. מערבבים את כל המרכיבים בבלנדר עד לקבלת תערובת אחידה.
2. סתם
3. מוצאים דרך יצירתית לחורר את הצדפים (אני השתמשתי במקדחה מיוחדת עם מקדח מצופה יהלומים) אבל אפשר פשוט לשים אותם במים רותחים עד שהם מתרככים ולנקב אותם עם סיכה או משהו כזה.
4. מחברים לצדפים את הברזלים המקופפים כך שיהיו בטבעת סגורה, אפשר להשתמש בפלייר בשביל זה .
4. תוקעים את שלושת הרצועות על אותו סוגר.
5. מתחילים לעשות מהן צמה, כל פעם משחילים את הצדף ברצועה אחת תוך כדי הכנת הצמה, מה שתוקע את הצדפים במקום ולא מאפשר להם תנועה חופשית.
6. סוגרים בצד שלי עם הסוגר , מחברים את הטבעות ו... עכשיו אחת משני האופציות הבאות תתממש :

. תתעצבנו שזה יצא מכוער ותשנאו אותי על הפוסט הזה..
. תלכו לים להתלהב לחברים שלכם ולעשות פוזות על אנשים בקטע של "אני יצירתי אני מכין לעצמי דברים" ...


שיט, שכחתי לעשות רגליים P:

בהצלחה לכולם, שאלות, טענות, מענות, אוננות, ועציצים של שרפדים אפשר לשלוח בכל שעה פה בתגובות..

אין תגובות: